ПОЧУТТЯ ВЕРЕСНЯ ШУ
Еліна Ашурова-Берзіна – засновник і головний дизайнер SHU
Моє відчуття цього місяця складається з… Вересня, як проміжного етапу між активним літнім сезоном і спокійним, умиротворюючим осіннім періодом. Це саме той час, коли ми наповнюємося силою та енергією, при цьому ми більше не витрачаємо ці ресурси, а дбайливо зберігаємо їх у собі, приймаємо та перетворюємо на абсолютно нові ідеї! Вересень – це завжди повільність, глибина, усвідомленість, мудрість і повна концентрація! Навіть природа набуває більш глибоких і складних кольорів, а повітря наповнює дзвінка тиша! Погода справді фантастична.
Як архітектура та дизайн сприяють змінам навколишнього середовища та суспільства?
Я багато про це думаю. Насправді дизайн і архітектура – це те, в чому ми живемо і що ми створюємо.
Люди народжуються в природі і є її частиною, природа дуже різноманітна і ні для кого не секрет, що ми черпаємо в ній силу і натхнення. Ось, наприклад, куди ми йдемо після важкого робочого тижня? Зазвичай ми кажемо: «Мені потрібен хороший перезапуск, хороше заземлення».
Тому завдання архітектора та дизайнера – зробити так, щоб людина почувалася органічно як у міському середовищі, так і головне – вдома. Я вважаю, що можна створювати такі інтер'єри, в яких людина розслабляється і, можливо, змінює своє мислення і погляди на життя! Я називаю це свідомим дизайном та архітектурою. Скажу так, наша робота дуже відповідальна. (посміхається)
З яких ще сфер ви черпаєте натхнення?
Перший аспект – це, звичайно, природа. Текстури, текстури і, звичайно, кольори навколо нас, просто простягни руку. Зазвичай, коли потрібно підібрати складне і гармонійне колірне поєднання, я переглядаю сотні краєвидів і йду за місто. Кращої палітри просто немає, адже в природі все гармонійно.
Архітектура. Я дуже люблю ходити з високо піднятою головою (сміється). Комплексні дизайнерські рішення в інтер'єрі завжди приходять через архітектуру, адже йдеться про поєднання форм, пропорцій, використання таких понять, як метр і ритм. Архітектура, як і математика, завжди точна, в ній немає помилок.
Індустрія моди. Я дуже люблю дивитися покази мод. Якщо потрібно ризикнути і використати в інтер'єрі нестандартні рішення, наприклад, поєднати два непоєднуваних принта або придумати якийсь абсолютно незвичайний предмет інтер'єру, я завжди звертаюся до моди.
Яка найцінніша порада, яку вам хтось дав?
Прагніть результату, але не беріть його собі!
Я думаю, що це одна з найцінніших порад, які я коли-небудь отримувала. Насправді всі ідеї знаходяться навколо нас, і ми, люди, їх читаємо і втілюємо в життя, ми такий собі інструмент (усмішка).
Що вас зараз хвилює, запалює очі і чим це збагачує вашу роботу?
Можливо, я відповім не зовсім у цьому контексті Але це моя дитина. Те, як діти сприймають світ, унікальне. Те, як вони розглядають багато предметів, помічають деталі і, як нам здається, роблять щось з нічого. Наш зір вже трохи розплився, але діти все бачать по-іншому, і ми повинні цьому навчитися.
Не знаю чому, але я згадала завдання, яке ми кілька разів виконували в університеті, тоді воно мені не дуже сподобалося. Ми вибирали будь-яку комаху чи рослину, стилізували її, ділили на частини та робили орнаменти. Це дозволило не тільки вивчити предмет, а й побачити деталі, які не видно нашим «туманним» очима. І, звісно, створити щось нове та унікальне.
Якою буде наступна найбільша тенденція в дизайні (інтер’єру)?
Функціональність, багатофункціональність і довговічність дизайну.
Незважаючи на зміни, які відбуваються у світі, я все ще переконана, що люди будуть багато пересуватися по світу і не будуть прив’язані до одного місця. Міняти країни, будинки, квартири. Люди стають більш практичними і приділятимуть все більше уваги комфорту. Краса теж може бути зручною, якщо що (посмішка). Ми живемо в дуже активний час, все дуже швидко змінюється. І наше завдання – бути гнучкими, читати і передбачати ці зміни, водночас бачити в цьому незмінне, створювати інтер’єри, які максимально враховують потреби будь-якої людини, якими б дивними та неможливими вони не були. І це не означає, що в майбутньому інтер’єри будуть безликими чи безхарактерними, навпаки, на перший план все більше будуть виходити такі аспекти, як робота з культурною спадщиною, але, це природно, що вже зовсім в іншому вбранні, інтерпретації! Використання матеріалів, характерних для певного регіону. Форми, характерні для існуючого рельєфу та середовища. Свого роду повна об'єктна інтеграція. Активне пересування по світу, і мова йде не про туризм, як це було раніше, а саме про життя людей в тому чи іншому регіоні, що дозволить пізнати і відчути культуру, середовище, традиції, таким чином побачити єдність у розмаїтті цього світу!
Instagram: @shu.buro https://instagram.com/shu.buro?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Вибір продукту:
- Moroso – асиметричний диван від Патриції Уркіоли
- Таблиця Wittmann – Vuelta FD
- Flos – Almendra Linear Патриції Уркіоли
- Italgraniti – Bricco
- Ligne Roset – AKI – тафтинговий вовняний килим
- Ligne Roset – декоративний пташиний горіх КОТОРІ
- Norr11 – HIPPO LOUNGE | Оббивка Квадрат